Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 15 January 2013

KL112 : 'Formula' Berkesan antara PDRM & Penganjur.


alt

Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) yang diadakan pada 12 Januari 2013 membuka satu dimensi baru dalam perlaksanaan sistem demokrasi di Malaysia.

Setelah berdepan dengan pelbagai jenis tunjuk perasaan dan demonstrasi yang ditunjangi parti pembangkang , PDRM dilihat seperti telah berjaya menemui 'formula' yang berkesan untuk mengawal peserta-peserta HKR yang pada mulanya dijangka penganjur seramai 300 ribu orang .

Pihak PDRM , pengurusan stadium dan penganjur HRK seolah mencapa kata sepakat untuk menjadikan perhimpunan HRK sebagai perhimpunan paling aman berbanding beberapa siri perhimpunan yang dicemari keganasan sebelum ini. Tiada lagi gas pemedih mata, tiada lagi kanak-kanak yang menangis, tiada lagi kereta polis diterbalikkan dan tiada lagi insiden pukul-memukul diantara peserta dan pihak polis.

SETERUSNYA [CLICK HERE]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...