Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 29 January 2013

[Alhamdulillah ] Artis berhijab


Artis yang dimaksudkan ialah, Azza (Elite) yang berkata bahawa perubahan imej yang dibuatnya itu telah membuka hatinya untuk terus berhijab selepas watak yang dilakonkan dalam drama Mujahid sebagai muslimah bertudung.

"Itulah, orang kata, rahmat yang Allah berikan kepada setiap manusia berbeza-beza dan apabila sudah sampai waktunya, apa salahnya kita berhijrah terus.

"Sebenarnya, sebelum Mujahid, saya dah mula berselendang sepanjang penggambaran drama Kiah Pekasam bersama Rozita Che Wan di Jepun, tahun lalu.

"Alhamdulillah, menerusi bidang lakonan yang menjadi punca rezeki utama juga menyedarkan saya kepada sebuah penghijrahan yang indah dalam hidup ini," katanya yang dihubungi mStar Online, di sini, Isnin.

Dan penampilan terbaru beliau ini turut disokong sepenuhnya oleh suaminya, Azlan Zulaily yang juga pernah menyatakan hasrat untuk melihat Azza bertudung selepas mendirikan rumahtangga pada April tahun lalu.

*Opkosla..suami maner yang tak support isterinya supaya menutup aurat kan. Kalu suami tak support tu maknanya suami tu bodo hehehe. Bodo kerana terus membiarkan diri menanggung dosa kerana isterinya tidak menutup aurat.*

Jadi, tak perlulah nak tayang segala 'aset' yang hanya pinjaman bagi kamu (orang2 yang masih belum tutup aurat), kerana Allah dah janji kan..orang yang tidak tutup aurat tempatnya di manaaaaa....?

Aperpun, tahniah aku ucapkan pada kak Azza dan semoga beliau terus istiqomah dengan perubahan baik ini. Sesungguhnya, Allah tidak pernah menyekat rezeki untuk hamba2Nya yang beriman.

Sedangkan ulat dalam batu pun Allah beri rezeki. Sedangkan orang kafir yang tak solat 5 waktu, tak tutup aurat, tonggang arak siang malam pun Allah beri rezeki, inikan pula kita orang Islam yang ikut segala perintahNya, tinggal segala laranganNya...lagi lah Allah akan beri nikmat sebanyak2nya pada kita...kalu bukan di dunia,pasti di akhirat tul tak sahabat2?

1 comment:

  1. betul2. tahniah la azza. selamatlah suami dia . terlepas azab neraka sbb isteri dh tutup aurat. haha "suami bodo je yg tak nak isteri tutup aurat *.

    skrg kita doakan isteri pm kita supaya menutup aurat. kalau dia tutup aurat saya percaya ramai yg syg najib pasni :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...