Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 26 January 2013

Iri hati tetao ada pd PM walaupon PM pergi Gaza !!


Anwar yang memperlekehkan lawatan Perdana Menteri ke Gaza, merupakan kenyatan yang datang dari orang yang busuk hati dan dengki terhadap keberanian Najib melawat Palestin untuk meninjau sendiri keadaan umat Islam di sana.Apa saja yang dilakukan oleh Perdana Menteri dan juga kerajaan BN hari ini akan dipandang serong dan diputar belit oleh pihak pembangkang dalam usaha mereka untuk memburukkan imej kerajaan di mata rakyat di negara ini.

“Ini semua kenyataan yang bersifat dengki dan iri hati. Jelas puak pembangkang ini tak dapat nak sembunyikan rasa dengki dan iri hati mereka terhadap keberanian PM kita bila beliau sendiri melawat Palestin untuk meninjau keadaan umat Islam di sana.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...