Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 19 January 2013

Kempunan masuk bertanding Pru 13 !!!


Kelako giler lar yop si Jais ni manakan tidak beliau nak masuk bertanding dalam pru 13 ni...heee apa hei nya tetiba nak masuk bertanding wooo.....hai ada perjanjian dgn si IrMo ke??? ..fuyyo kable byk bosak wooo...kikiki..

Menurut info daripada blog Keris Putera si Jais ni semenjak jadi Presiden GPMS ada hati nak menjadikan MBM ni suara paling lantang dan garang dalam mengutarakan suara belia.Amboi apa kes waktu dalam GPMS pon tak berapa bersuara ni kan pula nak bertanding. heeeee ...

Didalam Blognya juga ada mempersoalkan tentang isu rumah belia..Adakah sekadar untuk meraih kepentingan undi semata-mata atau ada tujuan disebalik batu??

Jawab jangan tak jawab..

Nantikan pendedahan akan datang tentang Salah Guna Cara utk meraih undi pencalonan !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...