Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 3 January 2013

ROSMAH:CINCIN 13 JUTA plak!!!



Nampaknya tidak cukup cukup agenda pembangkang dalam melemparkan fitnah keatas Datin Seri Rosmah Mansor. Jika dahulunya isu Cincin 24 juta USD kini cincin bernilai 13 juta pula yang dimainkan pihak pembankang. Cuma kali ini berlainan sedikit kerana ianya didakwa oleh Deepak Jaikisnan seorang CONMAN yang sudahpun dibeli oleh Anwar Ibrahim dalam mewujudkan rekayasa jahat menfitnah Datin Seri Rosmah Mansor.

Rafizi Ramli hari ini mengeluarkan dokumen yang kononya menyatakan dokumen pembelian cincin oleh Deepak buat Rosmah Mansor. Meh layan dokumen tersebut dibawah ni.

 1. Dokumen tersebut mengandungi satu email dari Leona Wan, yang didakwa seorang kakitangan Dehres Ltd mengenai invois pembelian untuk Datin Seri Rosmah. Dehres Ltd adalah sebuah syarikat permata yang benar-benar wujud dan maklumat lanjut boleh didapati di laman www.dehres.com;


Dibawah dokumen tersebut tertera Datin Mansor Rosmah yang mana atas sebab dokumen yang kabur inilah Rafizi Ramli menyatakan Rosmah Mansor menerima cincin dari Deepak Jaikishnan. Malah Rafizi sendiri tidak pasti apakah Liona Wan merupakan kakitangan syarikat tersebut ataupun sebaliknya. Namun demikian apa yang benar benar dimainkan Rafizi Ramli PKR ini adalah tulisan BIRU dibawah sekali dengan ayat:

"DAKWAAN BAYARAN OLEH DEEPAK UNTUK BARANG KEMAS DATIN SERI ROSMAH MANSOR"

Itulah agenda ataupun POINT utama yang dimainkan oleh pihak pembangkang melalui Rafizi Ramli ini iaitu dengan membesarkan ayat tersebut dengan warna biru yang mana setiap pembaca yang termakan fitnah tersebut mempercayai dakwaan Rafizi Ramli.

Gomo nak memberikan satu TIPS yang berkesan buat para pembaca agar memperhatikan apa yang bakal Gomo huraikan dibawah ini dan anda boleh membuat kesimpulan mengenainya.

1. Dokumen tersebut mengandungi satu email dari Leona Wan, yang didakwa seorang kakitangan Dehres Ltd mengenai invois pembelian untuk Datin Wan Azizah. Dehres Ltd adalah sebuah syarikat permata yang benar-benar wujud dan maklumat lanjut boleh didapati di laman www.dehres.com;




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...