Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 10 January 2013

Tiada Lagi Ubat Percuma !! Apa hal ni !!

ubat 1

Tak tahulah apa nak jadi dengan para pemimpin pembangkang di negara ini sehingga terdesak menakut-nakutkan rakyat dengan laporan-laporan berita yang mengelirukan dan berbaur fitnah terhadap pihak kerajaan.

Baru-baru ini Pengerusi Biro Kepenggunaan PKR, Yahya Sahri menuduh Kementerian Kesihatan sedang merangka satu dasar yang zalim dengan menghentikan dasar memberi ubat-ubatan percuma kepada rakyat di negara ini.

Yahya memberitahu sebuah laman portal pembangkang kononnya kita tidak lagi berpeluang untuk menikmati ubat-ubatan percuma dari klinik dan hospital kerajaan sebagaimana sekarang, sebaliknya terpaksa menanggung semua kos perubatan tersebut.

Pelik betul! Angin tak ada, ribut tidak ada, tiba-tiba saja dia memfitnah dasar kebajikan Kerajaan BN yang selama ini memperuntukkan berbilion ringgit untuk memastikan rakyat mendapat perkhidmatan perubatan dan ubat-ubatan percuma.

Saya tahulah Pilihanraya Umum (PRU) ke-13 makin hampir, tapi takkanlah terlalu terdesak sehingga sanggup memfitnah dan mengada-adakan perkara yang tidak pernah ada, bukan?

SETERUSNYA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...