Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 5 February 2013

Al Fatihah.. Ketua UMNO Bahagian Batu Kawan meninggal dunia


GEORGETOWN -  Al Fatihah, Uruk mengucapkan salam takziah ke atas ahli keluarga dan sanak saudara Ketua UMNO Bahagian Batu Kawan, Datuk Mohd Noordin Mohd Kassim yang meninggal dunia pada pukul 3.45 petang semalam atas masalah komplikasi buah pinggang.

Arwah yang telah menjawat jawatan Ketua Bahagian sejak 2003 menghembuskan nafas terakhirnya pada usia 60 tahun di Hospital Island,  Pulau Pinang Jenazah Allahyarham telah selamat dikebumikan pada pukul 10.00 malam tadi di tanah perkuburan Sungai Bakap, Nibong Tebal.

Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah ke atas allahyarham dan semoga roh beliau ditempatkan bersama orang-orang yang beriman – Al-Fatihah.

Sumber Penang Online

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...