Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 3 February 2013

Drama tempatan yang menghina Islam

Apa kes ni???udah macam filem industan plak kan...

Sahara merupakan sebuah drama Melayu berkonsepkan "islamik" yang kini ditayangkan di Astro Prima sejak beberapa minggu yang lalu.

Malangnya, konsep ISLAMIK yang cuba diterapkan dalam drama Melayu tersebut sangatlah bertentangan dengan syariah Islam sendiri, selain menjatuhkan maruah dan menghina golongan perempuan yang berhijab.

Demi kesucian Agama Islam, aku dengan menggunakan medium blog ini ingin menyeru pihak terlibat terutamanya Astro untuk menghentikan penyiaran Drama yang menghina Islam ini serta merta!

Video Promo Disini

2 comments:

  1. Saya dah tgk 1 siri drama nih . Penerbitnya sama degn drama nur kasih . bukan muslim . Nama penerbit India . Jadi dah tentu krg sensitif ttg Islam ... jom terjah http://veesandii.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...