Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 28 February 2013

Najib Umum Insentif Bulanan RM 10k Buat Blogger BN?


Pengamal media sosial perlu bersikap lebih matang dan bertanggungjawab apabila menggunakan kemudahan baharu itu, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. 

Sambil menyatakan sikap optimistik beliau terhadap media sosial dan kesannya kepada masyarakat, Najib berkata, adalah sesuatu yang menyedihkan jika media sosial tidak terikat langsung dengan sebarang etika. 

Kata beliau, etika dan tanggungjawab yang datang bersama media sosial adalah sama pentingnya bagi masyarakat dalam memanfaatkan kepentingannya. 

"Adalah sesuatu yang menyedihkan sekiranya tidak wujud sebarang etika dalam konteks media sosial ini," katanya pada Minggu Media Sosial Malaysia anjuran Dewan Media Sosial Malaysia (MSMC) di sini semalam. 

Acara itu turut dihadiri Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim dan pengasas serta Presiden MSMC, Shahul Hameed Shaik Dawood. 

HEHEHE Jangan Marah ek...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...