Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 28 February 2013

Peristiwa 11 Bulan Perak dinerakakan siapa yang tahu???


Satu pertemuan mesra antara beberapa badan pertubuhan bukan kerajaan(NGO) dan YB Dato Hamidah telah dibuat di kediaman YB Dato Hamidah sendiri.

Walaupun perancangan ini dibuat begitu singkat tetapi komitmen semua pengerusi NGO terbabit begitu responsif terhadap perjumpaan yang cukup bermakna.

Ada diantaranya terpaksa datang dari kawasan yang agak jauh demi untuk berjuang bersama-sama dengan jentera pilihanraya Barisan Nasional.

Menurut salah seorang pengerusi sebuah NGO berkata, sudah sampai masa kami akan bersama-sama Barisan Nasional dalam mempersiapkan jentera pilihanraya PRU13 demi untuk mempertahankan tanahair kami daripada diragut oleh rejim cina DAP.

Pengalaman kami selama 11 bulan sudah cukup buat kami untuk mengetahui niat buruk rejim cina DAP dimana ada orang Melayu sanggup menjadi talibarut mereka.

Pergerakan kami disekat, penggunaan dewan orang ramai juga disekat, tadika ditutup demi menunjukkan betapa berkuasanya mereka iaitu rejim cina DAP memerintah negeri yang majoriti orang Melayu.

Semua permohonan tanah yang dibuat oleh orang Melayu juga dibatalkan sebaik sahaja mereka mengambilalih pemerintahan negeri Perak.

Kini sudah cukup rakyat mengenali siapa mereka yang sebenar, siapa talibarut mereka dan siapa pencacai mereka.

Kami NGO-NGO seluruh Dun Sungai Rapat berikrar akan bersama YB dato Hamidah dalam mempertahankan kerusi Dun Sungai Rapat demi Agama, bangsa dan Tanahair.

Kami tidak akan biarkan Barisan Nasional/UMNO menghadapi pilihanraya paling getir ini secara bersendirian dan kami rela luangkan masa dan tenaga kami untuk bersama-sama membantu BN/UMNO dalam PRU13 nanti.

Kemenangan BN/UMNO adalah kemenangan rakyat juga dan jika kalah rakyat juga akan menderita dibawah pemerintahan rejim cina DAP ala komunis.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...