Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 27 February 2013

Orang muda mengamuk minta sesuatu?



Bagi mereka parti tidak penting. Mereka tidak pedulikan parti apa yang bertanding. Yang penting bagi mereka ialah parti boleh meletakkan calon muda bagi mewakili orang muda didalam DUN dan Parlimen.

Harapan orang muda yang non partisan ini perlu diambil perhatian oleh PM. Calon orang muda perlu diketengahkan. Malah ketua ketua pemuda UMNO Bahagian rata rata telah menunjukkan kredibiliti mereka. Ketu ketua pemuda umno Bahagian dilihat lebih agresif dalam menjalankan program program yang berbentuk kerakyatan dan mampu mendekati hati rakyat.

Tiba masanya PM mengambil ketua ketua pemuda UMNO Bahagian untuk diletakkan sebagai calon Dewan Undangan Negeri di Parlimen masing masing. Calon payung terjun dan calon yang telah beberapa penggal menjadi wakil rakyat kini dilihat sudah ditolak oleh pengundi muda. 

Amat penting golongan golongan lama didalam umno berkorban demi parti dan memberi peluang kepada orang baru untuk berkhidmat kepada rakyat. Dengan tenaga muda pastinya kawasan yang mereka wakili dapat dimajukan dengan lebih giat lagi.

SUMBER:<--Lagi banyak di Daeng Selili

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...