Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 4 February 2013

Siapa sebenarnya taja kedatangan PSy di Penang?



Sebelum ini DAP Insider telah mengeluarkan artikel mendakwa kewujudan kronisme melampau di dalam DAP. Blog tersebut mendakwa kos bangunan baru DAP Pulau Pinang adalah sebahagian 'perjanjian sulit'.

Di antaranya :
Over the next two weeks, the Board of Directors of IJM Land Berhad met and the “request” for donation of RM3 million to DAP Penang Building Fund was discussed and a decision was made that a donation of RM1.5 million was to be made instead of RM3 million. The said sum of RM1.5 million was then subsequently paid into the DAP Penang Building Fund account and Guan Eng was informed of it by IJM seterusnya

Untuk menutup sebarang persoalan tentang kos bangunan DAP itu, maka keluarlah kenyataan seperti 'kos bangunan dibantu oleh syarikta-syarikat swasta yang menyokong kerajaan DAP' dan sebagainya.

Maka apabila BN Pulau Pinang bakal menggemparkan rakyat Pulau Pinang dengan persembahan artis antarabangsa Asia Psy yang popular dengan lagu Gangnam Style, kita sudah dengar pelbagai tohmahan dan pembohongan daripada media pro-pembangkang.

Yang paling kelakar sekali ialah dakwaan kononnya BN menggunakan wang awam! Satu tohmahan yang sudah dijangka dan dimainkan oleh pembangkang tetapi tidak akan berkesan langsung.

Maka, bodohlah BN Pulau Pinang jika sengaja mencari pasal menghulurkan leher atau jadi bola tanggung terutamanya berdekatan dengan PRU13 ini. TETAPI, BN Pulau Pinang telah menjangka dan memantau segala tohmahan itu dan tiada sebabnya BN Pulau Pinang sengaja mencari pasal!

Cerita Penuh :Daeng Selili

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...