Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 4 March 2013

Bloggers,Facebookers sila ambil perhatian dan sebarkan tentang Isu lahat Datu!!!


Pagi tadi dalam jam 7.41am waktu semenanjung aku menerima panggilan dari seorang sahabat.

Sahabat : Assalamualaikum ya habib ku-chik

Aku : Waalaikumussalam

Sahabat : Aku nak mintak tolong sikit bleh ? Hati aku sedikit gementar dan tak tenang.

Aku : Maksudnya ? aku tak faham.Tolong jelaskan

Sahabat : Aku bersama unit Paskau telah tiba di Lahad Datu semalam.Dan kami berkampung disini dan kami akan bergerak menggempur tentera musuh.Tapi hati aku cukup gementar.Dan aku diberi cadangan oleh seorang kawan yang pernah ketemu mu dulu untuk berdoa buat kami semua.

Aku : Masyaallah ... Tapi aku miskin

Sahabat : Doakan untuk kami ! Untuk Malaysia ! Untuk semangat,agama dan iman kami !

Aku : Letakkan tangan kamu di dada sebelah kiri serta ikut apa yang aku lafazkan.

Bismillahi rahmani rahim. Bismillah, Wa Minallah, Wa atallah, Wa birasulillah. Wala haulawala ku'wata i'labillah. Ashadu a'lailaha i'la Allah, Wa ashadu a'namuhammadun Rasulullah.

Baca ayat kursi 7x dan tiup pada tubuh. Dan baca surah al-fil. Insyaallah,setiap peluru yang keluar itu ibarat lontaran burung ababil keatas tentera bergajah.

Sahabat : Allahu akbar 7x

Pesanlah buat sekalian rakyat Malaysia. Doakan kami

" Hidup kami sebagai pejuang bangsa dan mati kami sebagai pahlawan ibunda "

Jangan sesekali mencemuh kami jika kalian tidak mampu berdiri sendirian di tengah-tengah padang pada malam gelap gelita. Tika hujan mencurah-curah dan petir sambar menyambar.

Doakan kami.

Nelydia Senrose Fan Club : Mohon semua sahabat-sahabat di sini solat hajat dan baca al-Quran agar hati mereka kuat, jasad mereka kuat, iman mereka kuat. Mereka sedang niat BERJIHAD! via PDH

Foto by BERNAMA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...