Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 4 March 2013

Insiden Lahat Datu :Kerajaan Perlu Lancar Serangan Balas Terhadap Penceroboh: Tun M

 
MEREKA ADALH MILITIAN...MEREKA ADALAH PENGANAS ..MEREKA ADALAH MUSUH NEGARA ...MEREKA YANG MEMBUNUH PERAJUTIT KITA YANG MEMPERTAHAN NEGARA MALAYSIA...SEKARANG MEREKA MENGANAS DISABAH...MEREKA BUNUH LAGI...MEREKA PENGGAL KEPALA ...KERNA ITU ADAT MEREKA ...SEMOGA PERAJURIT KITA AKAN BEROLEH KEMENANGAN..DAN NYAH MEREKA DI MUKA BUMI INI...ALFATIHAH UNTUK YANG TELAH TERKORBAN....

Ayahanda Mahathir didalam temubual nya hari ini menyatakan bahawa  Kerajaan Perlu Lancar Serangan Balas Terhadap Penceroboh.Kome beloh ikuti komen Tun Mahathir tentang isu Lahad Datu.


Mereka seolah-olah bersepakat supaya orang Islam bergaduh antara satu sama lain.Itu la tujuan utama mereka adakan pertempuran ini. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...