Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 6 March 2013

Lahad Datu: Polis Tak Mati Syahid?


Memetikdari sumber Malaysia Instinct,beliau marah dan menggelarkan satu blog iaitu Jahanam!!! blog pembangkang kata anggota keselamatan kita yang terkorban dalam serangan di Lahad Datu diibaratkan sebagai mati katak. Dengan tajuk 'Polis Mati Tidak Syahid', blog Suara pakatan Rakyat terus menghentam polis dan tentera yang berkhidmat di sana. Inilah penulis upahan Anwar dan Tian Chua yang melihat pengorbanan anggota keselamatan sebagai anjing kurap yang sememangnya patut mati. Tak ada hati perut langsung pihak pembangkang yang mempolitikkan isu kedaulatan tanah air tercinta.



Tidak perlu hendak dipertikaikan syahid atau tidak, itu semua urusan Allah. Apa yang penting ialah rasa kecintaan kita kepada tanah air dan keamanan serta pengorbanan mereka dalam menjunjung daulah negara tercinta. 

Baca SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...