Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 6 March 2013

Terkini!! Penangan askar Malaysia buat tentera Sulu!!!



A.S kata, Asyik setan sulu saja ysng asyik duk bagi amaran.
Ini amaran dari Tawhid Wal Jihad Malaysia pula.
 Cuma serius aku tak tahu, siapa kumpulan ini? Maaf aku tak pernah dengar dan baca..

 Kalau dengan anggota keselamatan Malaysia nak tunjuk lagak dan nak melawan sangat. Haa.. pi la ikut geng Tawhid Wal Jihad Malaysia ni..
Tunggu apa lagi?

 Kota Kinabalu, 6 Mac - Kumpulan Tawhid Wal Jihad Malaysia memberi amaran akan tindakan balas bahawa “kegembiraan TENTERA SULU akan berubah menjadi kesedihan.”

 Pengesahan kumpulan pengganas itu dikeluarkan menerusi kenyataan yang disiakan pada laman-laman web militan, ditandatangani oleh “kepimpinan umum” Tawhid Wal Jihad Malaysia Kenyataan bertarikh 6 Mac ini, yang pertama oleh kumpulan Tawhid Wal Jihad Malaysia sejak pencerobohan di Lahad Datu.

Ketulenan kenyataan itu tidak dapat didedahkan secara bebas tetapi ia dimuat naik pada laman-laman web kumpulan itu lazimnya menyiarkan kenyataan mereka. Malah kenyataan itu bertekad bahawa Kumpulan Tawhid Wal Jihad tidak akan keluar daripada laluannya mengadakan perjuangan bersenjata dan menegaskan darah "8 ANGGOTA KESELAMATAN MALAYSIA" adalah “lebih bernilai kepada kami dan setiap Muslim daripada disia-siakan.”

 “Mereka ( 8 ANGGOTA KESELAMATAN MALAYSIA) akan kekal, dengan izin Allah, sumpahan yang mengejar TENTERA SULU dan ejen-ejen mereka, dan mengejar mereka dalam dan luar negara mereka,” kata rangkaian itu dalam kenyataan dikeluarkan pada forum-forum Internet Islam dan diterjemahkan oleh perkhidmatan pemantauan SITE.

 “Dalam waktu terdekat, kegembiraan mereka akan berubah menjadi sedih,” katanya. “Darah mereka akan diisi ketangisan,” tambah kenyataan itu lagi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...