Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 30 March 2013

Terkini !!! Ketua Setiusaha PBB buat kejutan Pada Malaysia ???


Ban Ki Moon yang juga merupakan Ketua Setiusaha Pbb Harini mengeluarkan Kenyataan tentang Malaysia.Didalam Ucapan Ringkasnya beliau berkata "Saya Kagum dengan Pencapaian Malaysia Dibawah Kepimpinan PM Najib... 1 Malaysia merupakan Visi yang hebat bukan sahaja untuk rakyat Malaysia,tetapi juga untuk negara dan inilah yang PBB telah cuba promosikan kepada dunia"

Persoalannya yang sekarang?Apa tak cukup lagi ke.Teman sebagai orang Perak berasa begitu bangga dengan kenyataan seorang wakil daripada PBB.

Insyallah kata-kata dari Ketua Setiusaha PBB boleh kita jadikan penanda aras kepimpinan Di Malaysia.Teman Ucapkan Tahniah serta semoga maju jaya n semoga PRu 13 ni menjadi satu Kemenangan besar buat Malaysia. Insyallah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...