Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 19 March 2013

Terkini !!! Lanun Sulu didapati buta Sejarah ???



Jamalul Kiram III, ketua lanun Sulu telah mengarahkan lanun-lanun Sulu agar meneruskan serangan dan melakukan kekacauan di Sabah. Walaupun angkatan tentera Malaysia, Filipina dan Indonesia memperkemaskan kerjasama dan mula menyekat keluar masuk lanun-lanun Sulu, nampaknya mereka masih mahu bercakap besar dan bermegah-megah kononnya Amerika Syarikat berada di belakang mereka dengan Anwar Ibrahim sebagai dalangnya untuk Asia Tenggara membabitkan Malaysia.

Amerika Syarikat sedang mengintai dan mencari-cari tempat untuk membina penempatan serta pangkalan tentera laut serta udara bagi menyaingi dan mengawasi China yang sekarang merupakan penjual dan pedagang senjata ketiga terbesar dunia selepas Amerika Syarikat dan Russia.

Selepas penutupan Pangkalan Laut Teluk Subic dan Pangkalan Udara Clarke di Filipina, Amerika Syarikat amat memerlukan sebuah kawasan seperti Sabah untuk pangkalan tentera mereka.

Lagi KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...