Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 21 March 2013

Terkini !!! Sebab-sebab kenapa Lahad Datu jadi tumpuan Pengganas Didedahkan???


TENGOK VIDEO NIE... (klik) Kenapa biarkan gampang nie hadir ketika negara tengah bertarung sehingga ada wira kita yang gugur terkorban untuk memebri keamanan serta bebas dari pengganas yang menjadi sekutu boss gampang nie, penderhaka nie hadir untuk apa, tak cukup ker dia juga yang menghina pasukan keselamatan semasa bersih yang mahu undi POS dihapuskan, tidak kah ini menunjukan menidakkan hak seorang rakyat untuk mengundi terutama polis dan tentera.




Tidakkah dia menyusahkan Polis dan juga pemimpin yang terliba dalam bersih yang memukul anggota POLIS dan menterbalikan kereta Polis malah menghancurkan kenderaan tersebut? untuk apa dia hadir disana, ibarat hantar pengganas untuk selamatkan dari pengganas yang lain, halau jer dia, apa yang dia buat untuk memertabatkan kemanan negara? 

Apa kaitan yang dia kesana? Jawapan nya mudah... Balik nanti segala fitnah berkenaan Op Daulat tentu nya akan bermula, dan tentunya tunggulah bagaimana ATM dan PDRM bakal dijadikan mangsa sebagai bahan ceramah untuk dicaci maki serta di fitnah, jadi elok ler Orang Sabah halau jer pengkhianat nie balik! lu ingat takat serah poster macam nie dah boleh settle maki hamun serta fitnah lu sebelum ni? kahak ptuiii!!! haram jadah!!!

Sementara itu pagi tadi, ketika semua wartawan sibuk menyiapkan laporan mengenai insiden pencerobohan di sini, mereka dikejutkan dengan kehadiran manusia yang hampir menyerupai pengganas Sulu.

SINI Lagi Gempak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...