Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 10 April 2013

BOMOH RABA-RABA - KANTOI DAN DIPENJARAKAN !!!


Macam-macam ada zaman sekarang ni, yang pelik tu, masih ada lagi orang yang hidup zaman ni percaya dengan bomoh ni ye...!!!

Seorang bomoh diperintah oleh Mahkamah Rayuan menjalani hukuman penjara sembilan bulan atas dua kesalahan mencabul kehormatan rakan anak perempuannya yang datang berubat kerana diserang histeria, lapan tahun lalu.

Panel tiga hakim diketuai oleh Datuk Seri Mohamed Apandi Ali yang bersidang bersama Datuk Linton Albert dan Datuk Mohd. Zawawi Salleh memutuskan demikian terhadap Mohd. Yazid Yahaya, 59, selepas membenarkan rayuan pendakwa raya.

Dengan perintah itu, kuorum berkenaan mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi Pulau Pinang pada 1 September 2010 yang melepas dan membebaskan bomoh berkenaan daripada kedua-dua tuduhan tersebut.

Pendakwaan dilakukan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Samihah Rhazali manakala responden diwakili oleh peguam S. Yagoo. - UTUSAN

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...