Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 10 April 2013

Terkini !!! Tian Chuak Alami Mimpi Ngeri ??? Betulke !!!



Sedar atau tidak, inilah akibatnya bila mulut tu celupar dan tak tahu nak menghormati orang lain. Penyudahnya, diri sendiri jugak yang merana.

Sebelum ini, Si Tian Chuak ni hanya tau mencetuskan kontroversi. Dia tak pernah lansung berhasrat nak membantu rakyat. Terutama sekali dikawasan dia sendiri.

Dia hanya tunjuk muka kalau ada ceramah, pentas dimana dia boleh terus membohongi rakyat. Tempat dia mana dia boleh kencing.


Kalau tak di pentas ceramah, dia pasti akan cuba cara lain iaitu melalui kenyataan media. Maka sebab itulah dia telah mencetuskan konflik baru - baru ini.

Dia secara terang - terangan telah menghina perjuangan anggota keselamatan yang berjuang mempertahankan kedaulatan Negara di Lahad Datu,

Bila dah buat, macam biasa la. Si Tian Chuak ni mana nak mengaku. Bagi dia, dengan membuat penafian tersebut rakyat akan percaya dengan cakap dia.

Selanjutnya SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...