Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 11 April 2013

HOT DAN TERKINI !!! Siti Nurhaliza Akan Bertanding PRU???



Dato Siti Nurhaliza isteri kepada Datuk K juga seorang penyanyi tersohor tanahair kini dilihat sudah mula bertudung. 

Alhamdulillah, pintu hati beliau sudah terbuka dan sama-sama kita doakan orang lain untuk sama-sama mengikut jejak langkah beliau.Adakah apabila beliau bertudung beliau akan memulakan karier politik beliau dan menyandang status ustazah??sepertimana rakan-rakan artisnya yang lain. 

Atau mungkin Siti akan menjadi salah seorang calon dalam PRU 13 ini?Pun tidak mustahil.Tetapi apa yang nak MW sampaikan di sini, Siti cukup terkenal dengan sikap dan sifat yang baik walaupun sepanjang beliau bergelar penyanyi bermula era 90-an sehingga kini dan ketika beliau belum bertudung. 

Siti menarik minat dan menjadi kegilaan anak-anak gadis ,anak-anak muda malah pakcik-makcik dan selalu dinobatkan sebagai Penyanyi Paling Popular serta Bintang Paling popular sebelum ini sehingga beliau menarik diri dari sebarang pertandingan berasaskan undian tersebut.

MW juga melihat ramai rakan artis beliau yang bertudung (tidak semua) tapi terus melompat dan masuk politik pakatan pembangkang. Dan dalam masa sama terus boleh bercakap tentang agama,islam,hukum dan setaraf dengan ustazah-ustazah lain di luar sana. 

Gelaran Ustazah ini mungkin diberikan oleh masyrakat luar walaupun bukan oleh mana-mana institusi, akan tetapi MW melihat kenapa ia berlaku dan terjadi sebegini??Adakah dengan anda bertudung, maka anda bercakap seolah-olah anda seorang yang tinggi ilmu agamanya.

MW tidak menidakkan bahawa bercakap tentang soal mengajak orang untuk membuat kebaikan itu salah, mengajak orang ramai ke arah Islam itu salah, tetapi terlalu taksub dan kadang-kadang menjatuhkan hukum kepada orang lain pula. ISHk

Selanjutnya di Tok Guru

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...