Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 11 April 2013

[TAULADAN ] BALASAN ALLAH KEPADA ORANG YANG MENGHINA KEKASIHNYA , ATTARTUK MENGHINA NABI !!!



Sedang dia berada di hotel Park yg berhadapan dgn masjid , muazzin telah mengumandangkn azan. Lantas dia berkata kepada org yg disekelilingnya ( dgn nada menghina ) : “ siapa yg kata kita ni terkenal?? Kita tak terkenal pon. Kalian lihatlah kepada Lelaki ini ( Nabi SAW ) . Macam mana dia tak terkenal kalau dah namanya diulang diseluruh penjuru alam? Hancurkan jer menara masjid tu !! “


BALASAN SU'UL KHATIMAH DAN BALA YANG MENIMPANYA

Akan tetapi dia mendapat Su’ul Khatimah.
Ataturk sangat takut akan kesihatan dirinya maka oleh sebab itu dia telah mengarahkan para doktor yang pakar-pakar untuk merawatnya .Lebih menyedihkan lagi dia tidak tidak menyedari bahawa dirinya telah mengidap penyakit hati sehinggalah ia mencapai tahap yang sangat kritikal . Ini bala yang pertama tetapi sangat azab dirasakannya. 
Tidak cukup dengan itu Allah menghinakan lagi dengan penyakit siflis hasil dari tabiat terkenalnya yang suka berzina.

Dan ketika matinya Allah membalakan dia dengan serangga kecil yang tak dapat dilihat dengn mata yang menyebabkan dia gatal-gatal satu badan dan kerja menggaru jer dansetelah dikaji , semut aneh dan berbisa ini tidak wujud melainkan hanya di China . Lihatlah bagaimana Allah menghantar semut yang Di China ke Turki untuk menghinakan musuhnya. Dan beliau menderita seperti itu selama 2 tahun sehingga akhir ajalnya!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...