Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 13 April 2013

Isu Video Seks Stopa Ali: Hadi Akan Lakukan Sembahyang Hajat Khas Sendirian !!!


Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang akan mengadakan solat Hajat khas secara sendirian dalam masa terdekat bagi memohon petunjuk ALLAH SWT berhubung isu video seks yang dikaitkan dengan Setiausaha Agung parti itu, Datuk Mustafa Ali.

Beliau turut kesal dengan amalan politik fitnah sebagai kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13), kerana rakyat perlu ditampilkan dengan pilihan politik sihat serta hujah-hujah politik rasional.

Beliau akan memohon kepada Allah supaya memberi petunjuk kepada pemfitnah atau kepada Stopa Ali jika beliau benar-benar melakukannya.

Menolak keras budaya buruk itu, Abdul Hadi berkata, perkara seumpama itu bukan sahaja tidak elok dan juga berdosa, malah bukan salah satu cara yang diajarkan dalam Islam.

Sebelum ini semasa PRK Permatang Pasir pada tahun 2010 Haji Hadi pernah meminta jentera Pas agar mendedahkan aib calon Barisan Nasional supaya rakyat mengetahui keadaan sebenar pemimpin yang mereka akan undi.

Kini bila kena pada batang hidung sendiri lagu Haji Hadi berbunyi lain pula dan fatwa sesatnya pun sudah berbunyi lain.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...