Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 5 April 2013

Panas !! Video Zulkifli Noordin Hina Kaum India Versi 2 didedahkan Lagi


SYABAS Zulkifli Nordin. Tindakan beliau meminta maaf secara terbuka sewajarnya dilakukan pada masa yang sesuai setelah meninggalkan perjuangan Pembangkang.

Tidak dapat dinafikan. Mana2 individu berstatus rakyat Malaysia tidak dapat menerima sebarang bentuk penghinaan sesama Agama di Negara ini. 

Tindakan bekas Peguambela Anwar ini menghina kaum India dalam satu siri ceramah Agama tatkala beliau masih dalam perjuangan sempit  PAS yang secara tidak langsung menyokong kenyataan beliau pada ketika itu.

Zul Nordin pernah bergiat aktif bersama pimpinan PAS sebelum dipelawa Anwar menyertai PKR bertanding pada PRU12. 

Agak memalukan jika kenyataan ini dijadikan perang psychology dari puak2 Pakatan kerana Zul Nordin pada ketika ini masih bersekongkol dengan perjuangan kotor mereka.

SUMBER Gelombang Rakyat. Tonton Video Klik SINI


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...