Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 24 April 2013

PANAS!!!PEMBANGKANG KUALA KANGSAR GUNAKAN MASJID UTK Politik BULLSHIT MEREKA!!!

Aq panas betul beb tadi..Time maghrib tadi gua sempat le singgah ke masjid Di Pekan Kuala Kangsar.

Dalam keadaan sedang
meronda disekitar kawasan masjid,gua pon pergi la usya papan kenyataan  di Masjid tersebut.

Alangkah terkejutnya gua apabila dalam sedang syok2 membelek apa yang tertulis di papan kenyataan,gua terlihat beberapa pamplet politik yang didakwa diedarkan di kws masjid tersebut.

Gua pon ambil la satu n nk tengok apa isi kandungannya.Apa yang aq lihat ia adalah satu pamplet atau mini komik yang diedarkan untuk meraih sokongan politik yang digunakan oleh pihak pembangkang bagi meraih sokongan politik mereka
bukti yang teman kata


daro pndgn jauh


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...