Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 23 April 2013

SIAPA DALANG YANG MENENTANG PEMBINAAN SEKOLAH AGAMA DI DUN SG RAPAT YANG SEBENARNYA???




Masih ingat kah kome tentang satu peristiwa seorang yang dianggap berpelajaran tetapi sanggup bersekongkol dengan DAP Kafir Harbi menentang sekeras-kerasnya pembinaan Sekolah Agama Rakyat di Penggalan Pegoh.


Masih Ingat kah kau wahai penganut-penganut PAS siapa yang membantu rakyat di Penggalan Pegoh untuk mendapat kan sebuah sekolah agama yang lebih selesa untuk anak-anak mempelajari ilmu-ilmu agama sebagai bekalan mereka di dewasa Klak.

Masih ingat kah kau siapa yang membantah sekeras-kerasnya pembinaan Sekolah Agama Rakyat di Penggalan Pegoh.Jangan kau butakan hati wahai penganut-penganut PAS.

Aku secara kerasnya berasa begitu hiba dengan sikap beliau iaitu Radzi Zainon tentang sikap beliau yang sanggup menentang pembinaan Sekolah Agama Rakyat ini.

Sepatutnya beliau dalam hal ini perlu berkeras untuk mempertahan kan pembinaan sekolah agama Rakyat Di Penggalan Pegoh,ketepikan politik kerana dalam hal ini melibatkan ilmu-ilmu agama untuk anak-anak tempatan menuntut ilmu.

Sebentar tadi Anak Jati Malaya sempat menghubungi Dato Hamidah untuk memberi komen tentang tindakkan Radzi Zainon yang juga merupakan calon Dun Sg Rapat.Dalam temubual bersama Dato Hamidah,Beliau berkata "Rakyat perlu Ingat Jika Kita Mengundi Pas bermakna kita mengundi PAS,mengundi PAS ibarat menyokong Kenyataan Karpal Sigh tentang langkah mayatnya dulu sebelum nak tubuhkan negara Islam dan menyokong PAS bermakna menyokong dap untuk penggunanaan Khalimah ALLAH dalambible" Katanya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...