Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 3 April 2013

Tarikh Pengundian Telah Didedahkan ???




najib pru13
YAB Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak mengumumkan bahawa Yang Di Pertuan Agong telah memperkenan permohonannya untuk membubarkan Parlimen pada hari ini. Adalah dijangkakan kesemua Ketua Menteri dan Menteri Besar termasuk dari Pakatan Rakyat, kecuali Negeri Sembilan yang telah bubar pada minggu lalu, akan mengadap Sultan dan Yang Di Pertua Negeri.


Sekiranya semua negeri telah membubarkan, Suruhanjaya Pilihan Raya akan mengadakan mesyuarat bagi menentukan tarikh penamaan calon dan pengundian.

Adalah dijangkakan pengundian akan diadakan pada 1 Mei 2013 iaitu sempena cuti Hari Pekerja. Ini bermakna tiada majikan boleh menghalang pekerja dari menunaikan tanggungjawab sebagai pengundi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...