Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 3 May 2013

BIOR BETIK !!! Video Sumpah Laknat Saiful Di Liwat Anwar SUPERIMPOSE !

pergHHH !! makin tak keruan puok kera jentera cyber kunyit bila video sumpah laknat saiful d liwat Anwar bin Ibrahim d sebarkan. Bukan sebarang tempat yang d pilih..d hadapan Kaabah..d hadapan rumah Allah..!!

Sejak video sumpah saiful d Kaabah ini tersebar, jentera Cyber Kunyit Anwar mula mencari helah..mula nak spin..tang mana yang boleh agar menampakkan bahawa video sumpah laknat ini Video Palsu !!

Alasannya : kawasan tawaf..mana mungkin boleh wat rakaman d situ..mesti d langgat orang..puok kera ni ingat dia je yang pernah sampai ke sana..entah pergi umrah atau haji..solat jumaat je depa ada d Baitullah..tak yah nak kelentonglah kalau setakat pergi nak shopping tasbih dan kopiah ! Cuba tanya nama kedai..siap boleh bagitahu lagi nama lorong dan berapa harga kopiah yang mereka beli..siap bangga lagi dapat kopiah harga paling murah kononnya dialah yang hebat tawar menawar !

Berapa banya cerita..drama Melayu yang pengambarannya d buat d kawasan Baitullah..cu tengok berapa lama video sumpah laknat saiful itu..1.43 minit !

Aakj saja letak gambar kat bawah..ada yang siap dok lepak dengan sahabat handai sementara tunggu waktu solat. Kena ingat..ada masa fully pack..waktu puncak..ada yang masanya orang tak ramai terutama antara 11am hingga zohor dan lepas zohor hingga asar..cuaca panas dan waktu jemaah rehat !

Alasannya : kedudukan Makam Ibrahim seolah-olah nampak bukan d tempatnya..perati betul-betul..d belakang saiful..ketika itu saiful berada d kedudukan nombor 12 !

Sampai camtu sekali puok kera ni nak alihkan kebenaran yang saiful cuba buktikan..berani kerana benar ! Anwar nak nersumpah ? hahaha dengar-dengar malam sebelum 5 Mei..ye ke..puiiihHH !! dah terlambat !


perghhH rupanya ada aris kita yang melangsungkan majlis akad nikahnya d hadapan Kaabah..acara ringkas dan penuh berkat..dalam rumah Allah..tak de pun orang nak halau..lepas isyak orang dah sibuk keluar cari makan dan rehat untuk datang semula bertahajjud !

Kepada puok kera terutama Jentera Cyber Kunyit Anwar..sedarlah..telan walau pahit..kalau tak nak tinggalkan parti yang anda sayang..buang je pemimpin yang terbukti meliwat staff sendiri !

Nampak sangat takde pemimpin pelapis atau pemimpin lain sengkek..tak de duit atau duit yang mereka terima selama ini d simpan untuk jamu anak bini dan tak pedulikan rakyat !!


1 comment:

  1. PERINGATAN SEBELUM MENGUNDI:

    MELAYU BERPECAH, MELAYU AKAN RUGI. KALAU SUKA BERDEMONSTRASI, NANTI YANG AKAN MATI ADALAH UMAT MELAYU DAN PASUKAN KEAMANAN MELAYU.

    PENGANJUR DEMONSTRASI TIDAK AKAN MATI SEBAB MEREKA DUDUK JAUH-JAUH, RAKYAT JUA AKHIRNYA JADI TERBUAI, GHAIRAH, MELAMPAU,CEDERA DAN MATI.

    MELAYU HARUS KEMBALI BERSATU DALAM BARISAN YANG KUAT KERANA BILA MELAYU LEMAH DAN BERPECAH, MUSUH AKAN BERSORAK. NEGARA KECIL SINGAPURA SEDANG MENUNGGU AKAN BERTEPUK TANGAN.

    INILAH NEGARA ISLAM CONTOH SELURUH DUNIA,OLEH ITU BANGSA MELAYU WAJIB BERSATU ATAS RASA KESYURUKAN NIKMAT DAN RAHMAT ILAHI DIBAWAH BARISAN NASIONAL. KALAU ADA YANG TIDAK KENA DENGAN TINDAK TANDUK BARISAN NASIONAL, PARTI KOMPONENNYA DAN PEMIMPINNYA, KITA WAJAR BETULKAN SELEPAS INI.

    UNDI BARISAN NASIONAL ATAS RASA KESYUKURAN..!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...