Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 3 May 2013

Terkini!!!Wan Azizah Sahkan Video Terlarang Nurul Izzah Tulen!!!

Sejak dari semalam kecoh satu Malaysia kerana hangat memperkatakan tentang video aksi terlarang anak kesayangan Wan Azizah iaitu Nurul Izzah.. 

Kalau sebelum ini ramai yang cuba menafikan kewujudan video tersebut dan puak-puak pembangkang pula menyalahkan UMNO kerana cuba menfitnah Nurul Izzah dengan cara yang hina dan terkutuk walaupun secara realitinya UMNO tidak terlibat.. 

Tetapi hari ini...Wan Azizah sendiri telah mengaku menerusi blognya bahawa video aksi terlarang anak kesayangannya itu yang telah tersebar sejak semalam adalah tulen dan buka rekaan UMNO...

Kenyataan dari Blog Wan Azizah..
Secara peribadi sebagai seorang ibu, saya amat terguris hati dengan pengedaran klip video memaparkan bekas pensyarah dan anak sulung saya dalam keadaan yang mengaibkan.
Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu.
Saya dan keluarga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau dan sesiapa yang terlibat membuat sebaran klip video tersebut.
Sekian untuk makluman.

1 comment:

  1. Aku sama batch dgn nurul izzah kat uniten wpun dia junior 2 thn. Gaya lecturer ni mcm prof zainal.Mcm tk percaya. Rector uniten tu! Berbaloi dpt izzah mmg cun masa tu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...