Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 28 May 2013

PANAS TERIK !!! LAGI RAKYAT PERAK DITIPU OLEH BANK TEMPATAN DI PERAK

Diatas ini adalah satu preen Screen yang menerangkan bahawa salah seorang pelanggan yang bernama Salim Putera yang akan membuat laporan polis tentang salah satu Bank iaitu Bank Muamalat yang telah menipu saudara Salim Putera .

Dimanakah keadilan buat beliau ye. Sampai Biler harus ditipu oleh along berlesen. Sedikit kata-kata yang dapat diambil dari Facebook miliknya Hari ini sy baru sedar yg sy di Tipu oleh sebuah Bank yg namanya tidak kurang gahnya di Malaysia.. Selain dari membuat laporan polis dan sidang media adakah lagi Saluran2 lain yg bole sy ajukan permasalahan ini?? 

Harap rakan2 fb dpt membantu.. Bank ni mmg diwujudkan utk meraih keuntungan tetapi bila smpi menyusahkan rakyat sy harap pihak berkuasa dpt membuat siasatan atau mengkaji semula peraturan2 yg ada kerana pada sy peraturan2 ini hanya menyebelahi pihak Bank! Dan hanya melindungi pihak Bank!! Siapa atau pihak mana yg melindungi KiTA??

besarlah harapan aku agar masalah yang menimpa saudara kita ini dapat diatasi dengan kadar segera.disini Anak Jati ingin mempersoalkan pihak yang mana satukah yang akan membantu rakyat menghadapi masalah sedemikian..Jangan hanya PRU sahaja baru tunjuk muka... Apa guna jadi wakil rakyat kalau benda macam ni pon tak boleh bantu.dikhabarkan esok beliau akan membuat laporan polis dan sidang akhbar.Justice for Salim Putera.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...