Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 18 May 2013

Warkah Dari White House Buat ANWAR ....??!!!



Ketika Anwar Ibrahim sibuk mengadakan perhimpunan BASINYA bagi menolak keputusan PRU13 di serata pelosok negara , tiba-tiba kita di kejutkan lagi dengan kenyataan putar belit beliau apabila mahu mengemukakan bukti kepada Obama dan Amerika Syarikat  tentang penipuan SPR dan pihak kerajan pada pilihnaraya yang lepas.

Apa yang pasti Anwar kini tersenyum apabila sepucuk surat dari Obama telah pun di keluarkan dan ditujukan kepada beliau sendiri.

Apakah Obama yang baru-baru ini menelefon Datuk Seri Najib Tun Razak untuk mengucapkan tahniah diatas keputusan PRU13 sebenarnya bertalam dua muka ?



Kihkihkih bukan soal surat tu bro tapi ini soal integriti Anwar sebagai seorang pemimpin pembangkang yang kononnnya bakal menjadi PM selepas PRU13.Alih-alih bila kalah tak nak mengaku siap perbodoh rakyat lagi suruh turun berhimpun nah bab janji nak berundur hilang entah kemana.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...