Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 11 July 2013

HARAM JADAH !!! PENIAGA CHINA MULA NAIKKAN HARGA AYAM ???


Khabarnya harga ayam telah nai di pasaran ?Betul ke ?Yes memang betul ini satu berita yang tidak mengejutkan sebaliknya satu konspirasi oleh puak china beng yang sengaja naik kan harga ayam.


Memang celaka haram jadah betul china bab# ni.Mana Taknya Jika sebelum ini harga ayam dipasaran hanya sekitar RM6.80 - RM7.00 sekilogram, namun sejak semalam 1 Ramadhan harga ayam di pasar-pasar basah seluruh negara naik kepada antara RM8.50 - RM9.00 sekilogram. Gila memang gila. Asal ada sambutan perayaan bagi umat Islam dan Melayu pasti harga ayam melambung tinggi bagaikan harga bagi ayam sudah tidak dapat dikawal lagi.

Haram jadah betul deme ni kan , nak tahu macam mana caranya kita nak buat pd peniaga China meh Klik SINI

1 comment:

  1. Menteri umno dah banyak buat kenyataan akhbar pun, tapi APA TINDAKAN menteri dan kerajaan BN? kalau hanya sekadar cakap dan tiada tindakan, baik jgn. Kasihan kat org Melayu semasa bulan puasa ini terpaksa beli ayam mahal, kata nak import ayam bulat? kalau sekadar beri amaran, baik letak jawatan. Pada siapa org Melayu nak bergantung harap?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...