Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 6 July 2013

[WAJIB BACA]!!! SIAPA PEMBERI PROJEK PADA TOKEY-TOKEY CHINA DISEKITAR PERAK,KALAU BUKAN PEMIMPIN UMNO SENDIRI !!! BERUBAHLAH

Kali Ini Anak Jati Malaya Nak ulas sedikit tentang apa yang berlaku disekitar Negeri Perak terutamanya ulasan aku dalam hal tokey2 kuari,siapa dia yang beri,gunung-ganang yang dulunya boleh menjadi satu tarikkan buat pengunjung dan kini apa telah terjadi.

Yang Pertamanya saya akan membuat sedikit ulasa berkenaan dengan UMNO sendiri terutama apa jasa UMNO kepada rakyat dan jasa rakyat Pada UMNO. Kini kita dapat lihat UMNO kekal memerintah di Perak bukan lah kerana apa tetapi atas sebab Melayu itu sendiri sedar betapa pentingnya mengundi UMNO pada pilihanraya Yang Lepas.

Berbalik pada persoalan diatas ,atas sebab apa kah rakyat terutamanya orang Melayu itu sendiri itu mengundi UMNO.Sudah tentu mengundi UMNO atas sebab tujuan UMNO sendiri Membela AGAMA BANGSA DAN TANAH AIR,itu boleh dikatakan jawapan secara formal.

Tetapi tahukah anda mengapa Pengundi Melayu mengundi UMNO,sebab utamanya orang melayu itu sendiri begitu mengharapkan pemimpin yg telah dipilih secara demokrasi iaitu melalui Pilihanraya dapat membantu pengundi 2 orang Melayu.

Tetapi kini apa sudah jadi UNDI UMNO bukan lah atas sebab menjaga kepentingan Agama Bangsa dan Negara,kini mengundi hanya utk kroni sahaja,tengok sahajalah projek kebanyakkan projek pembangunan hanya lah berkontraktorkan oleh Org China. 

Tujuan Anak Jati menulis cerita ini adalah bukan kerana rasis dan bencikan bangsa Cina tetapi Anak Jati Malaya begitu mengharapkan Berubah la wahai UMNO,sampai Bila nak menjaga bangsa Ca Ya Nun Alif Sahaja ,bukankah Bangsa Melayu itu sendiri yang memberi peluang utk UMNO terus berkhidmat pada rakyat dengan cara mengundi seterusnya mendapat mandat

Wahai pemimpin Melayu UMNO berubahlah ,berikanlah kami bantuan kerana kami lah yang membantu anda ,tanpa rakyat biasa mungkin anda pon sama macam kami.Jangan lah cepat geli .suka ikut telunjuk kroni.Sampai Bila.

Bersambung...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...