Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 9 January 2013

hot!!! ARTIS DITAJA VIP


DESAS-DESUS dirinya ditaja golongan VIP untuk hidup mewah masih diperkatakan orang hingga hari ini. Apatah lagi, penampilannya kini jauh berubah berbanding lima tahun lalu. Jika dulu, penampilan pelakon meningkat naik, Nazim Othman hanya sederhana, kini dia dikatakan mengamalkan cara hidup mewah dengan kelas tersendiri.

Berbekalkan wajah kacak persis model terkenal, pastinya Nazim menjadi kegilaan ramai wanita dan bukanlah mustahil jika ada wanita di kalangan VIP ingin mendekati dirinya. Namun, sejauh manakah kebenaran gosip yang tersebar itu?

Bagaimanapun, pertemuan dengan anak muda berusia 29 tahun kelahiran Labuan, Sabah dalam sesi fotografi eksklusif bersama RAP yang diatur di Naza Quest, Jalan Ampang, Kuala Lumpur, baru-baru ini menyingkap segala-galanya. Lebih menarik, Nazim sempat memberikan pose menarik khusus untuk pembaca akhbar ini bersama model kereta terbaru Chevrolet Sonic dan Chevrolet Cruze.

Nazim yang tampil segak dengan jaket jenama terkenal petang itu menafikan sekeras-kerasnya gosip yang tersebar itu. Ia terbukti apabila wajah duta jam tangan Ellesse ini kerap muncul di kaca televisyen menerusi pelbagai telefilem dan drama bersiri lakonannya.

SETERUSNYA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...