Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 9 January 2013

PAGE HINA ISLAM !! APA KE HEINYA!!




Teman terkejut bila ada satu laman facebook yang menghina ALLAH, Rasulullah dan Islam. Sudah Pakatan Rakyat pun dah setuju penggunaan Kalimah Allah kepada bukan Islam, ditambah pulak dengan satu akaun  Facebook menggunakan nama ‘Parti Geletek Allah (PGA) . Akaun facebook didakwa yang diwujudkan sejak 21 Disember 2012 telah mencetuskan kemarahan dan kebimbangan umat Islam.

Menurut Sinar Harian, dengan menggunakan nama tersebut di Facebook, PGA mengiktiraf mereka sebagai parti politik dengan menawarkan keahlian percuma kepada orang ramai.

Laman Facebook PGA itu juga mempelawa mempelawa orang ramai yang sudah muak dan penat melayan melayan kerenah parti-parti di bawah kepimpinan Barisan Nasional (BN) dan PKR, menyertai mereka.

Kesemua orang ramai mengutuk tindakan pemilik akaun tersebut kerana tidak menghormati sensitiviti agama di negara ini.

Teman mengutuk sekeras-keras laman facebook ini. Teman harap pihak berkuasa mengambil tindakan segera dan dibawa ke muka pengadilan. SKMM patut bertindak menyekat lamab facebook ini. Melampau dan kurang ajar menghina Islam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...