Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday, 12 January 2013

Neelofa bikin Kontroversi lagi.. !!!


Korang semua tentu tahu cerita-cerita kontroversi yang dikaitkan dengan Neelofa pada tahun lepas..

Rasanya, tahun 2013 ni pun sama je sebab awal-awal lagi nama mek kelate tu dah dikaitkan dengan kontroversi baru..

Semuanya bermula bila nama Neelofa dicalonkan untuk 3 kategori di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012..

Gua pun heran..., dalam 3 kategori yang dipertandingkan tu.., macam mana Neelofa boleh tercalon dalam 5 finalis ABPBH2012 ?

Untuk pengetahuan korang, Neelofa dicalonkan dalam 5 finalis untuk kategori Pelakon TV Wanita Popular, Pelakon Filem Wanita Popular dan Pengacara TV Wanita Popular.

Ramai peminat seni tanahair tak puas hati sebab dorang rasa lakonan Neelofa tu tak lah hebat manapun untuk dijadikan finalis Pelakon filem popular..

Malah, dalam drama di TV pun beliau jarang sangat pegang watak utama beb.

Kalau nak kata Neelofa pandai mengacara, tipu sangat lah kan..

Mutu pengacaraan anak kelahiran Kelantan tu banyak dikritik oleh peminat dalam rancangan Nona dan Meletop..

Jadi.., memang pelik la kalau Neelofa masuk finalis bagi 3 kategori tu kann..

Ada komen yang gua baca dalam portal hiburan mendakwa, Neelofa mengundi diri sendiri bagi tersenarai sebagai finalis..

Betul atau tak spekulasi yang dorang timbulkan tu, tak tahulah gua.. Tapi kalau tak ada angin, takkan pokok goyang sendiri kannn..

Apapun.., gua setuju kalau korang nak kata Neelofa tercalon sebagai finalis sebab kontroversi dan seksi..

Kalau bab bakat tu, errrr..., korang pun tahu kan jawapannya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget