Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 21 March 2013

Benarkah,UMB Dan PCT Satu Gerakkan Perang Cyber yang diGeruni Pembangkang Perak ???


Pertama sekali Anak Jati Malaya ingin memohon seribu kemaafan jika pernah melukakan hati para pejuang cyber Troopers UMNO Pusat iaitu UMB sendiri.

AJM akui pernah buat satu keputusan yang tidak memberi apa pon impak pada kedua dua pihak tidak kira pihak AJM sendiri atau UMB.AJM Akui UMB merupakan satu gerakkan cyber yang begitu boleh dianggap satu gerakkan pernag yang boleh memecahkan benteng yang menunjukkan siapa sebenar Pakatan Rakyat.

AJM akui tempoh hari begitu terkejut dengan kehadiran UMB di Perak pada malam Himpunan Jentera Anak Muda BN tempoh hari.Pada pandangnan AJM kenapa tetiba sahaja UMB wujud.Terkejut jugak AJM.

AJM secara jujurnya eloklah melepas apa yg terhajat demi menjaga tali persaudaraan dengan UMB SENDIRI.Tempoh hari,di Perhimpunan Agung UMNO 2012 AJM kebutaln singgah di satu gerai berdekatan dengan PWTC,tetiba AJM terdengar seorang Budak UMB telah mengutuk Gang PCT.Pada AJM itu sudah terlampau.Itu yang membuatkan AJM begitu marah dengan UMB.

Hari pon dah lepas ,takpa AJM anggap itu satu Ujian buat Group Perak Cybert Troopers.Percayalah PCT tidak bertuan langsung dengan sesiapa.Apa sahaja jemputan kami akan hadir dengan misi yang satu.

Konklusinya Hari Ini,AJM dengan rendah diri ingin memohon ampun dan maaf pada Gang UMB Perak iaitu Black Panther , Hak Malaysia , Redah Kasi Pecah , Redah Kasi Pecah , Rasyid Zambri dan seluruh warga UMB Perak Diatas kesilapan Yang pernah AJM Lakukan pada kome.


Ingat kita satu saf perang ,tidak guna kita bergaduh tak guna kita cari salah diri masing-masing ,lebih elok kita bersatu mempertahan kan kesucian demokrasi yang ada di negeri Perak.Teman doakan semoga kita selamat dalam menghadapi serangan Mereka keatas Kita.

Salam Perpaduan dari AJM BUAT SELURUH WARGA SAF PERANG CYBER BN

3 comments:

  1. Pct mana kuat bro. Pembangkang takut ngan umb. Dah bertahun umb bagi chance kat pct untuk perform di perak tapi pct tak mampu nak bagi perak menang. Dengan kemasukan umb ke perak kompom perak menang besar pd pru ni.

    ReplyDelete
  2. Salam tuan..
    Mohon Pautkan link blog saya di bloglist tuan...

    http://bersatuberubah.blogspot.com/

    Demi Agama Bangsa dan Tanah Air Kita Sokong Najib Razak !!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...