Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday, 13 March 2013

Lagi Kes ANGGOTA KESELAMATAN TERUS DIPERLEKEHKAN!!!



Tatkala anggota Keselamatan masih lagi bersabung nyawa untuk memastikan Negara selamat dari sebarang ancaman luar, puak Pakatan ni masih lagi dok menghina mereka.

Sampai tahap nak samakan diorang dengan anjing bagai, menda kejadahnya? Yang paling tak boleh blah ialah apabila bekas Panglima Tentera pun dok buat benda sama.

Yang dia dok bercakap tu apa yang dia dapat? Apa yang dia mampu buat kalau setakat bercakap je? Dengan bercakap macam tu boleh selesaikan masalah?

Kot masa dia jadi panglima dulu pun, bukannya dia yang jadi 'front liner' untuk mempertahankan Negara. Setakat duduk kat pejabat jugak.

Agaknya dia dapat kepuasan kot dengan memaki hamun dan memperlekehkan orang macam ni. Tu pasal la dia sedap - sedap je duduk dan buat cerita yang bukan - bukan?

Kata dia, sekarang ni anggota tentera kita duduk kat bawah rumah orang. Tido kat bawah reban ayam. Macam mana dia tau kalau dia sendiri pun tak pergi ke zon perang?

Dalam dunia ni, ada ke orang yang pergi berperang sambil tido kat dalam hotel mewah 5 bintang? Ada ke yang dapat baring atas tilam empuk dengan selimut tebal?

Kalau ye pun nak perlekehkan orang, agak - agak la wei!!! Jangan la main ikut sedap hati dia je nak bercakap. Sedangkan dia sendiri pun tau keadaan sebenar. Lagi dia nak tipu rakyat ni apa kejadahnya!!! Dah tak de kerja lain ke dia nak buat!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget