Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 13 March 2013

RAHSIA BESAR KONSPIRASI DI SABAH DIDEDAHKAN !!!


Ada dua perkara penting yang perlu kita lihat dan persoalkan. 

1. Berkemungkinan bahawa pelan asalnya ialah huru-hara di Malaysia akan menyebabkan rakyat marah kepada kerajaan BN akan tetapi pencerobohan yang berlaku di Sabah dilihat sebagai strategi ringleaders yang gagal memalukan kerajaan BN.

2. Malah kerajaan BN tidak goyah dan melakukan yang terbaik untuk memastikan mereka mengikuti piawai rundingan dan tindakbalas yang tidak boleh dipersoalkan oleh sesiapa termasuk Setiausaha Agung Bangsa-bangsa Bersatu.

3. Tetapi apabila pihak penceroboh memerangkap pasukan keselamatan dengan bendera putih kononnya mahu menyerah diri dan akibatnya, 2 komando VAT 69 terkorban dek helah celaka penceroboh-penceroboh itu, MiM percaya command and action nya berubah.


4. Sikap berhati-hati dan sabar kerajaan dan pasukan keselamatan disambut dengan tipu helah yang menyebabkan wira-wira negara kita terkorban dan rakyat tempatan berasa terancam.

5. Maka strategi awal ringleaders untuk hanya menimbulkan panik dan sensasi menjadi strategi yang memakan diri sendiri dan menyebabkan rakyat amat benci dengan pakatan pembangkang dan pemimpin-pemimpin yang didakwa terlibat di dalam percaturan jahat ini.

6. Pakatan pembangkang menjadi lebih parah apabila muncul suara-suara sumbang tahap mulut longkang yang memperlekeh-lekehkan pencerobohan di Sabah kononnya konspirasi atau wag the dog UMNO dan kerajaan BN.

Baca Lagi DISINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...