Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 20 March 2013

Terkini !!!! Lanun Sulu Didakwa telah Memerangi DYMM Yang DiPertuan Agung???



Hari ini, lapan orang lanun Sulu yang selama ini bermaharajalela memeras ugut, membuat kekacauan, menimbulkan ketakutan dan mengganggu ketenangan warga di sekitar Lahad Datu, Semporna, Kunak dan Sandakan, dihadapkan ke Mahkamah Majistrest yang diwujudkan sementara di Ibu Pejabat Polis Daerah Lahad Datu.

Mereka akan dibicarakan mengikut undang-undang, sekalipun mereka sebenarnya tidak layak lagi diberikan peluang untuk hidup. Ramai yang berpendapat, pihak keselamatan seharusnya tidak menangkap mereka hidup-hidup sebaliknya, ditembak sampai berkecai dan hancur lebur seperti daging cincang.

Bagaimanapun, memandangkan Malaysia adalah sebuah negara undang-undang, maka mereka ditangkap hidup-hidup dan menjalani proses undang-undang bagi menentukan sama ada mereka bersalah atau sebaliknya

Lagi Klik SINI

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...