Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 30 April 2013

Misteri Sang BABY AISHAH ???? SIAPA KAH BABY AISHAH !!! HANTU KUT !!!

Gambar Hiasan
Kecoh dan gempar di seluruh negara baru-baru ini kerana tersebarnya aksi akrobatik seorang lelaki bersama pasangannya di semua rangkaian media.Malah aksi stopa tersebut sudah pun menjadi barah paling perit buat kem PAS kerana ianya bukan sekadar aksi akrobatik tetapi menyebaban PAS dan pimpinannya turut berdepan dengan persoalan moral.

Jika sebelum ini PAS begitu mendabik dada kononnya UMNOlah yang paling korup dan tidak bermoral kini segalanya terpaling kepada mereka.

Benar ianya hanyalah sekadar bahan yang sudah pasti di spin , spin dan spin oleh jentera parti PAS tetapi jauh di satu sudut Nik Aziz dan Hadi Awang perlu ingat sebahagian besar mereka yang dulunya taksub kepada PAS kini mula menjauhkan diri malah mula mempersoalkan sejauh mana suci dan Islamnya pimpinan PAS hari ini.

Rasanya cukup setakat tu mukadimahnya , kita kembali fokus kepada tajuk di atas , Siapa Aishah Baby ?

Untuk makluman semua satu artikel yang sama menyuarakan kekecewaan dan mengkritik kewarasan pendirian PAS tentang isu moral Stopa Spendar dilihat disiarakan oleh dua laman blog kepunyaan calun PKR Nik Nazmi dan pegawai pejabat MB Selangor, Tricia Teoh.

Artikel yang dimakudkan adalah seperti berikut..
 
BACA LAGI SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...