Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 3 April 2013

NAMEWEE NIE MEMANG SIAL, BAGI LAGI MUKA KAT BABI NIE.................?





Memang sial tahap gaban siapa yang memanggil anak haram nie pergi ke Sarawak tempohari. Siap dibagi bermacam-macam lagi tapi adakah pemberian itu semua dibalas dengan baik. Bodoh punya mangkok-mangkok jamban yang dok puja anak haram nie. Tak kira lu punya status menteri atau apa yang dok puja babi nie!!!! Nak balun MKP tetap balun memang sengal punya Menteri....


Keharmonian serta kesopanan Negeri Sarawak telah tercemar setelah NAMEWEE (Wee Meng Chee) berlaku biadap ketika beliau menghadiri Majlis Makan Malam Festival Filem Asean (Aseans International Films festival & Awards) di BCCK, Kuching Sarawak pada 30 Mac 2013 yang lepas.

Beliau tampil dengan pakaian menghina agama Kristian dimana beliau menghadiri majlis tersebut menggunakan pakaian yang menggambarkan seorang "sister gereja" sedang menghisap ganja/candu. 

Perbuatan ini telah menimbulkan ketidakpuashatian pelbagai lapisan masyarakat di Sarawak terutama rakyat Sarawak yang beragama Kristian.

Baca Lagi SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...