Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 27 April 2013

PANAS !!! DUN SUNGAI RAPAT TERUS PANAS ??? KENAPA-KENAPA!!!



Kejadian ini adalah benar bukan rekaan semata-mata dan sudah berlaku pun iaitu di Taman Pegoh Aman.

Kejadian ini berlaku pada 29 Mei 2012 dimana calon Pas, Lee Boon Chye serta 24 penduduk cina telah membantah pembinaan sekolah agama rakyat. Mereka kononnya membantah kerana sekolah itu dibina secara haram dan di atas tanah haram tetapi bila ditunjukkan dokumen mereka cuba mengalih kepada isu lain pula. Kononnya Dato Hamidah tidak meminta kebenaran daripada penduduk cina untuk membina sekolah agama rakyat.

Calon Pas Radzi Zainon dalam ucapannya dihadapan penduduk cina berkata yang dia simpati dengan nasib malang yang dihadapi oleg penduduk cina.......masalahnya sekarang apa nasib malang itu?

Dihadapan penyokong Pas lain pula cerita.....calon Pas Radzi Zainon berkata kita perlu memahami jiran kerana dalam Islam menghormati jira adalah satu ibadah......masalahnya apa kena-mengena dengan Sekolah Agama Rakyat.

Nilakanlah sendiri bagaimana perangai buruk calon Pas yang sanggup bersama Lee Boon Chye dan 24 penduduk kaum cina menentang pembinaan sekolah Agama Rakyat.

Bayangkanlah jika Dato Hamidah tidak kuatkan semangat dan mengikut rentak calon Pas dan Lee Boon Chye sudah tentu penduduk Islam Taman Pegoh Aman kehilangan sebuah bangunan untuk sekolah agama rakyat.
Namun Dato Hamidah tetap yakin Allah SWT bersamanya dan akhirnya Sekolah Agama Rakyat dapat juga siap pembinaannya.

Jadi sebelum anda dipaksa oleh Pak Lebai Pas untuk mengundi calon Pas N43 Dun Sungai Rapat fikir-fikirkanlah......

1 comment:

  1. calon PAS eluk balik sembahyang dan bersyukur atas kesejahteraan dan kemakmuran kehidupan dan negara.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...