Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday, 7 April 2013

Rosmah Punca Kekalahan PRU 13 !!!





Menurut Info daripada MKP,Nak kata apa lagi itulah hakikat yang patut kita terima. MKP lihat sejak kebelakangan ini ramai sangat yang memuji melambung dan sokong main kromo aje. Tanpa berfikir dengan natijah yang bakal diterima. Pada pegawai (Rosli) yang bertanggungjawab jalankan tanggungjawab dengan sebaik mungkin jangan pulak syok sendiri. 

Oh rupanya Ds Rosmah bukak kilang dirumahnya, Pendedahan eksklusif yang dibuat haprak pakatan cukup mengemparkan. Adik kakok…satu hari bil elektrik $700 ribu ..gilo bhai…bil api KLCC dengan KLIA pun tak semahal tu..

Bill air sehari $100 ribu bhai..apa Ds Rosmah buat?Ada empangan kat rumah dia ker?Patutlah Selangor takde air,rupanya Ds Rosmah pakai air sebanyak tuh …

hihi.. ni hah video kat bawah..korang kena percaya..nanti tak cukup iman sebagai seorang pencacai pakatan.Lepas tonton video ni wajib pangkah pakatan… baru diredhai oleh Nik Aziz dengan Hj Hadi…

Baca Lagi SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget