Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 11 June 2013

PANAS TERIK !!! VIDEO Zahid_Hamidi RASUAH PENGUNDI BAGAN DATOH Tersebar !!!



Ini adalah gambar yang bakal dimainkan oleh Rafizi Anak Ikan kesayangan Anwar, MKP pun boleh buat benda macam nie cuma ubah saja logo tue.

Semakin lama semakin galak Rafizi nie menghentam DS Zahid Hamidi sampai benda yang tidak masuk akal dan tanpa bukti pun menjadi isu yang besar bagi mereka.

Jika benar tunjukkan bukti duit serta beras yang telah diberikan oleh DS Zahid Hamidi seperti gambar Nik Aziz memberikan rasuah pada pengundi pada PRK sebelum ini

AJM pecaya lepas nie kalau DS Zahid Hamidi berhutang 20sen pada sesiapa sahaja pun pastinya bakal didedahkan oleh Razifi Jambu kesayangan Anwar nie.

Matlamat Rafizi adalah supaya DS Zahid Hamidi berhenti menghentam Keadilan serta menurut tuntutan BODOH mereka. Sama jugak modus operandi untuk menjatuhkan DS Sharizat Jalil yang dilancarkan oleh Razifi dan Zuraidah aka Mak Lampir.

Dakwaan Rafizi terhadap DS Zahid Hamidi pada hari ini adalah seperti berikut;
Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi melanggar Akta Kesalahan Pilihan Raya 1954 dengan membelanjakan melebihi jumlah yang ditetapkan, iaitu RM200,000 dalam kempennya menjelang pilihan raya umum ke-13, dakwa PKR. 
Pengarah Strateginya Rafizi Ramli (kanan) berkata, seperti dalam video yang diedarkan di Internet, Zahid dikatakan mengedarkan RM100 dan 5kg beras kepada 24,000 orang di Bagan Datoh, yang jika dikira melebihi RM200,00
Tapi Rafizi bakal kantoi dengan dedahan video disiar sebelum pengundian 5 Mei 2013

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...