Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 5 March 2013

GAMBAR DS @NajibRazak BERSAMA 'SULTAN SULU' TERSEBAR!


Ada 2 isu besar pembohongan media pembangkang yang MiM sertakan dalam entri kali ini.

1.  'Sultan Sulu' adalah ahli UMNO

2. Gambar DS Najib Razak bersama 'Sultan Sulu'

Laporan terbaru yang MiM terima ialah pembohongan laporan media pembangkang yang mengaitkan Sultan Sulu dengan parti UMNO!

Datu Mohd Akjan Datu Ali Muhammad, seorang ahli UMNO telah dituduh sebagai Sultan Sulu yang sebenarnya dan di atas perintah beliau, negeri Sabah dicerobohi!


Bagaimana pun, pembohongan ini didedahkan oleh Mohd Akjan di dalam media. Malah, beliau telah membuat laporan polis ke atas pembohongan tersebut. 

Media melaporkan :
As Mohd Akjan moved to clear the air over the controversy, his close aides lodged a police report for alleged slander against him to counter reports that had been made over his alleged installation as the Sulu Sulta. 
Mohd Akjan said he was born in Kampung Limau Limaun in northern Kudat and is a Malaysian. 
“If I accept the Sultan of Sulu position in November, I will have to give up my Malaysian citizenship. I have not gone crazy as claimed by some of my critics. I am fully aware of what I am doing,” he added.
Kenyataan Mohd Akjan itu sekaligus membuka pekung hangit lagi kotor media pembangkang. Dalam masa yang sama, desperado dan sikap terdesak media pembangkang untuk menabur pembohongan dan sengaja mengaitkannya dengan UMNO adalah satu perkara yang sangat jelas.

Lagi Baca DISINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...