Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 5 March 2013

Sah !!! Yahudi beri bantuan senjata pada Sultan Sulu???


JIKA beginilah Istana Kesultanan Sulu di Filipina, bagaimana ratusan askar Kesultanan Sulu boleh memiliki senjata M16 dan pelancar roket serta punyai uniform sendiri? Seperti yang diceritakan oleh Lokman Adam dalam tulisan ringkasnya mengatakan yang Sultan Sulu tidak mempunyai dana sebesar itu yang membawa masuk dan membekalkan senjata mewah kepada askar mereka. Dari siapa mereka perolehi dana? 

Adakah Anwar dengan bantuan Yahudi Israel telah menyalurkan dana tersebut? 

Beberapa minggu sebelum kejadian berdarah di Lahad Datu yang menyaksikan sehingga sekarang 8 orang anggota Polis Di Raja Malaysia terkorban, pihak Intelligence Filipina mengesahkan yang Anwar Ibrahim dan Jeffry Kitingan ada datang menemui Nur Misuari di Manila. Isi kandungan perbincangan juga menyatakan yang Anwar sedang merancang satu pelan besar bagi membolehkan dia menjadi Perdana Menteri Malaysia. 

Ini bukan fitnah. Ini adalah berpandukan kepada sumber risikan Intelligence Filipina juga dari laporang Reuters dan Manila Post. Ini tidak ada kena mengena langsung dengan UMNO. Akibat dari Utusan dan TV3 telah mengambil keratan laporan dari pihak Filipina, maka siang tadi Anwar telah memfailkan saman kepada dua entiti ini. Persoalannya. Kenapa tidak saman Reuters dan Manila Post sekali? 

Anwar bagaikan cuba mengelak dari bertanggungjawab atas anggota polis yang terkorban. Untuk menutup bangkai Anwar, Tian Chua diarahkan untuk memulakan serangan mulut lancang menghina polis yang terkorban supaya perhatian dapat ditumpukan kepada beliau bukan kepada Anwar. Strategi yang bagus. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...