Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 23 April 2013

DAH TERANG LAGI BERSULUH PON TAK NAMPAK LAGI KE???? CALON PENGEDAR PIL KUDA !!!




Saat ini heboh dalam media perdana dan juga media baru tentang kenyataan Haji Hadi yang mendakwa punca berlakunya pertindihan calon antara PAS dan PKR di kerusi yang sama disebabkan PKR meletak pengedar Pil Kuda sebagai calon mereka.

Tetapi tidak ramai yang tahu, pada malam yang sama di Lumut Perak, Anwar Ibrahim telah membuat tuduhan palsu ke atas UMNO. Anwar Ibrahim menuduh UMNO mendakwa Nik Aziz makan dadah pil kuda.

Apakah ini suratan atau kebetulan? Kita tidak menolak semua ini berlaku dengan kekuasaan Allah SWT. Pada waktu dan hari yang sama, Anwar Ibrahim dan Haji Hadi boleh berdebat dari tempat yang berbeza.

Allah maka kuasa. Tidak ada yang mustahil bagi Allah SWT. Sikap segelintir PAS dan PKR yang mengadaikan kalimah suci Allah kepada orang Kristian mungkin akan dibalas setimpal oleh Allah yang satu.


2 comments:

  1. Cari pengedar spender pulak tuan....

    ReplyDelete
  2. Ada sapa2 maklumat berapa Hadi Awang dapat lepas sign surat kongsi-guna kalimah Allah?
    Dulu waktu PAS pujuk DAP naikkan Nizar jadi MB Perak, ada kemelut sensasi 10,526 ekar tanah Kelantan berpindah milik.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...