Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 16 April 2013

Habis !! Penyokong Zulkifli Noordin Mula Gigit Ibu Jari Kaki ??? Kenapa Nih?



Apabila nama Datuk Zulkifli Nordin diumumkan sebagai calon yang mewakili BN di Parlimen Shah Alam, bermacam-macam tanggapan timbul kerana bekas Ahli Parlimen Kulim/Bandar Bahru itu bukan ahli mana-mana parti komponen, sebaliknya sekadar orang 'bebas' yang mesra BN.

Yang paling sibuk memperkatakannya dah tentulah macai-macai pembangkang yang 'cerebral cortex'nya berada di dalam tempurung lutut bukannya di kepala macam kita semua. Kata mereka, pemilihan Zul sebagai calon adalah bukti BN ketandusan pemimpin...

Puak mangkaq ni sebenarnya lupa kut satu perkara, yang dulu PAS (Parti Angkut Sampah...mcm Mat Taib dan Tamrin) tu bagi Ibrahim Ali bertanding di atas tiket PAS di Pasir Mas, apa cerita?

Tapi biasalah, melihat calar orang lain dan memejamkan mata terhadap badan sendiri yang berulat dah menjadi adat resam puak Pakatan Rosak tu.

Apa-apa hal pun, pertembungan Zul dengan Khalid tu memang menarik perhatian umum kerana ia bukan setakat pertembungan antara calon BN dengan calon PAS kesayangan DAP, tetapi juga antara seorang yang bermati-matian mempertahankan kalimah Allah dengan seorang yang......(anda isi sendiri la tempat kosong ni).

Dan melihat pada 'garangnya' Zul Nordin serta pengalamannya bersama PKR dan PAS dahulu, ada sebab kenapa macai-macai puak guna tempurung lutut tu menyondol tanah bila dia dicalonkan oleh BN...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...